روزمــــرگ‍‌ے هـــآے یک گریــفیـنـدورے

بگو دوست و وارد شو...!

Summer BucketList

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۹ ب.ظ

summer



یه وقتایی حس می کنی زمان داره بدجور از دستت میره! مثل آبی که با دو تا دستات از یه چشمه زلال برداشتی اما ظرفی نداری که توش بریزی و قطره قطره داره از دستت میره! 

حکایت روزای تابستونم همینه...

تابستون وقت مناسبیه برای رسیدگی به همه ی خواسته های مونده تو صف انتظار...

برای همه ی کارایی که دوست داری انجام بدی اما یا وقتش نیست یا دلهره ی مشغله و درس نمی ذاره با خیال راحت بهشون برسی..

وقتی این همه زمان بدون حساب به ما میدن فکر می کنم اولین چیزی که همه انجام میدیم هدر دادنشه...چون عادت کردیم که تو فراوونی تنبل بشیم...اما درست کردن یه لیست و وسوسه ی تیک زدن جلوی گزینه هاش آدم و ناچار می کنه که از خواب و تنبلی دست بکشه و یکم به فکر استفاده از روزاش بیفته...من فکر می کنم هرکسی باید یه To do-list برای تابستونش داشته باشه...مهم نیست چه چیزایی توش می چپونه...البته مهم که هست. چیزایی که دوست داری..یا همیشه تو مشغله ها به این فکر می کنی که «اگه الان تعطیلات بودیم این کارو انجام میدادم.» و حالا که تعطیلاته باید خودت و هل بدی که انجامشون بدی تا دوباره تو گرفتاریا حسرتش و نخوری. 

این لیست می تونه از کارای تابستونی مثل رفتن به ساحل و شنا کردن تو استخر باشه تا کارای مسخره ای مثل خوردن یه عالمه نوشیدنی خنک یا بستنی تو یه روز..یا خوندن کتاب یا دیوانه وار فیلم دیدن....همه و همه ی چیزایی که حتی کمی فانتزی توشون هست.

اون وقت بعد از تعطیلات میشه با افتخار به لیست نگاه کرد و گفت:«این تابستون هدر نرفت»

^________^

برای شروع، این   Bucket Listِ ما..

 


summerbucketlist



پ.ن: شاید به نظر احمقانه بیاد، اما خودش یه قدم بزرگه، نقد روشنفکرانه و نگاه آدم بزرگارو هم نیاز نداریم این جا..با تشکر!

پ.ن کارپه دیِم: می دونم نصف بیشترش گذشته، امـآ ایتــــس ســــــــــــــــــــــآمـــــِـــــــــر...هـــَــو فــآن...^^

پ.ن سوشی: این ژاپنیا غذای درست حسابی هم دارن یا همیشه همین جوری مسخره بازی در میارن؟؟؟!! :|

پ.ن خرکیف: در دورترین زاویه ذهنم هم همچین روز تولدی نمی گنجید! :دیــــ

پ.ن مــهم: خوشبختی یعنی تو دیوونه بازیاتم تنها نبآشیــ :) 

***

«...کفِ نیم طبقه یک تشک دونفره پهن است و دور تا دور آن هم با فاصله ای 20 سانتی متری از سقف کتاب خانه ای دور می زند پر از کتاب های وسوسه کننده ای که می تواند یک ماه آدم را به خودش مشغول کند. توی همین آپارتمان 20 متری هم می شود خوشبخت بود، به شرط اینکه راهش را بلد باشی! همان طور که  دوستان آرش بلدند.»

برگِ اضافی - منصور ضابطیان

***

 

In The Summer Time - Mungo Jerry

 

Download


  • ۹۴/۰۵/۲۴
  • چیــــکآ

نظرات  (۵)

زمان !!!!
خیلی خیلی خیلی تند می ره اقا 
واقعا هم واقت گالیون است :))))


اما جدای از شوخی زمان خیلی خیلی تند داره سپری می شه
مخصوصا وقتی اومدم اورمیه گذر زمان و خیلی بیش تر حس کردم
پاسخ:
بعد حالا کافیه یه ماجرایی هم داشته باشی...
دیگه با سرعت نـــور میــــره...
پ.ن: گالیون و خوب اومدی :دیـــ
عجب لیستی ^^من معمولا لیست کتاب وسریال دارم هیچ وقتم کامل لیسته انجام نمیشه !!!!چرا؟!!نمیدونم :Dجدا رفتی بیست و دو ؟من فک کردم رفتی بیست وسه !مبارکه بیست ودو منکه خیلی خیلی خوب بود .وب جدیدتم مبارک !
پاسخ:
چــــــــراغ کلبه روشن شد اصن :) ^^
امیدوارم این و کامل انجام بدم 
نه..همون بیست و دو تموم شده...رفتم تو بیست و سه..ولی ازش می ترسم اسمش و نمیارم >.<
یاد لیستی افتادم که اسفند 91 برای سال جدید نوشته بودم. همه چیز توش بود، از خوردن پنیر و ریحون گرفته تا حفظ غزل های حافظ و... .
دو سال بعد اتفاقی اون کاغذ رو دیدم و چقدر خوشحال شدم وقتی که فهمیدم 90درصدش رو انجام دادم....

پاسخ:
هرکدومش و که تیک می زنم با اینکه کار مهمی نیست از خودم احساس رضایت می کنم..که برای رسیدن به یه چیزی به اسم هدف تلاش کردم...دارم از دست میرم :))
چه آهنگ غیر قابل پیش بینی ای! :دی
پاسخ:
سرخوشه :دیــ
من و یاد یه قسمت از despicable me2 می اندازه 
خب پس بیا بقل خواهری :)
نمیدونم چرا منم شور وشوغ تولدمو از دست دادم امسال یجورایی فک کن روز تولد کلاس داشتم بقیه مسافرت بودن :(>.>ولی روز قبلش {اسمایل سیری درخاطرات ^^}خوش گذشت . ولی 22 خیلی بزرگ شدم کلیم خودمو به چالش کشیدم مودهای جدید و کارهای جدید و...خیلی تجربه کردم کلا خوب بود راضی بودم .ولی کمتر درسخون بودم :D
پاسخ:
{اسمایل در آغوش کشیــــــدن خواهر را} :)
منم با استاد گرام سرو کله زدم..اصن همچین تولدی در دور ترین زاویه خیالمم نمی گنجید.
یه حس ترس خاصی به آدم میده..انگار شمارش معکوسه U_U
منم از امسال تقریبا راضی بودم...توش پر تجربه بود...پر اتفاق...میــــ تـــــــوو :دیـ
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.