روزمــــرگ‍‌ے هـــآے یک گریــفیـنـدورے

بگو دوست و وارد شو...!

بامداد خمار

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۳ ب.ظ



 ***شبِ شراب...***


+


  • ۹۴/۰۹/۲۱
  • چیــــکآ

نظرات  (۳)

شب شراب نیرزد به بامداد خمار...
نمی دونستم این بیت از سعدیه :/
پاسخ:
منم...اومدم شعر کاملش و بخونم فهمیدم :|
منم نمیدونستم:|
پاسخ:
اوا توام...منم :|
من واقعا به فکر نامه نوشتن برای بچه ام نبودم، می خواستم یه مخاطب توی نوشته هام داشته باشم و مخاطب قرار دادن بچه ای که هنوز دنیا نیومده بنظرم راحت تر از بقیه ی فرضیه ها اومد.  سم های انتخابی هم قطعی نیستن. فقط چون دانیال رو به شدت دوست دارم و کژال هم شخصیت یه کتاب بود که خیلی درکش کردم و راحت تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم این دوتا رو انتخاب کردم.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.